Tsunami!

Hej.

Vill bara säga att än så länge så är allt bra med mig! Idag har jag tagit det chill. Inte gjort så mycket då vädret inte har varit det bästa på förmiddagen. Så då passa jag på att få en helkroppsmassage! :) Riktigt skönt! Huvud, rygg, ben, bröst, mage, fötter, nacke, armar! Riktigt skönt, och det var inte så dyrt heller.

Sedan sprack himlen upp lite på eftermiddagen så då passa jag på att sola och filosofera lite i solen men ipoden i öronen.
Senare på kvällen så fick vi reda på att en tsunamivåg drabbat tokyo och att den drar sig neråt mot filippinerna. Men vi ska nog klara oss då våran ö ligger rätt så skyddat. Och de som jobbar här verkar lugna och sitter typ och stryker tvätt och jobbar på som vanligt. Så tror inte det är någon större fara. Vi försökte informera grannarna som bor i ett litet skjul brevid om vad som kunde hända men de fatta inte engelska så vi skicka dit en annan som sa till dem.

Nu sitter vi och skämtar lite om allt eller det har vi gjort hela tiden. Sktämmer upp varandra så gott de går. Men enligt de tider vi har fått så skulle den redan ha kommit hit och eftersom vi inte har märkt något så ska det vara lugnt. Hoppas jag. Vi märker väll det imorgon. Jag sover högt upp iaf i en våningssäng så jag borde vara säker!

Hoppas inte cebu flygplats förstörs så vi inte kan komma hem! Eller hoppas jag det? hmm... Längtar hem till min säng! ;)
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Monika

Ja vi blev oroliga för dig Oskar, hoppas allt förblir lugnt nu! Snart fyller vi år du och jag =) Är du hemma till dess?

Ta hand om dig nu!

Monika

2011-03-11 @ 22:42:13
Postat av: Oskar

Ja jag kommer hem till min födelsedag! :) Dagen innan kommer jag faktiskt hem. Jag har även inte märkt av något av vågen. Bara dåligt väder.

Vi ses

2011-03-12 @ 02:34:21
URL: http://philippinestrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0