Tårta

Cha cha bloggen.
Nu är det inte så många dagar kvar här nere i kylan. eller värmen* Igår så var vädret inte så fint så då satt vi och chilla och spela kort m.m hela dagen. Hände inte så mycket, förutom discot på kvällen :)

Sedan idag så har vi sovit en hel del. Vi fick en buffé frukost som var riktigt god och det fanns till och med gröt! Riktigt gott var det :)
Sedan så gick vi tillbaka till rummet och prata massa sedan så kom jag på att vi skulle köpa tårta och då började de 2 tjejerna som jobbar om 1 timme så då passa vi på att åka in till moalboal och köpa en tårta till mig som vi ska äta imorgon.
Om jag fatta allt rätt så kommer det bli en helblå tårta med jordgubbssmak. Vi får se vad det blir. Låter spännande tycker jag.

Fick även vara med om att köra 4 personer på en moppe. Sedan så fick jag höra kacklet från livs levande kalkoner! Riktigt roligt och coolt ljud ;)

Har även fått mig sol idag efter lunchen. då låg vi där och chilla i några timmar. Sedan vad det dags för mat och då åkte vi in till byn och åt pizza! Riktigt gott :D

Imorgon ska jag försöka få mig ett sista dyk enligt mina planer och kanske besöka white beach och på kvällen äta tårta. Men då det är många gäster får vi se om det finns plats på båten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0