Blue

Tjoohoo bloggen!

Igår så var vi i cawasan falls (vattenfall). Det var inte så som jag hade tänkt men det var riktigt fint ändå. Jag hade trott mer att det var större för varje bit man klättra. De fanns tre vattenfall som vi visste från innan och då trodde man ju att det första var litet sedan skulle det bli större för varje man kom till.

Men så var det inte utan istället blev de mindre och mindre... Men det var riktigt fint vatten och riktigt härligt att bada där! Ställa sig under ett av vattenfallen och få massage från den var heller inte så fel. 
Blev inte så många kort där ifrån som jag skulle kunnat ta då batteriet dog... Men nu är det uppladdat igen och är redo för nya bilder!!

Sedan kom vi hem och la oss och sola och bada, tills det var dags för sängen. Jag njöt med att sommna till The Police - Every Breath You Take Riktigt härligt sedan vakna jag igen vid 23-tiden med en låt av bob dylan :)

IDag så har vi jobbat i diveshoppen med skura golv och borsta bänkar. Sedan sola och bada och blivit lite röd. Men det kommer bli en fin bränna! måste ju ligga i nu den sista veckan för att nå upp till allas förväntningar. :P
Nu ikväll så har vi haft långbord på chili bar. alla beställde lasange och vi trodde det skulle gå ganksa fort då alla skulle ha samma. Men det visade sig att de bara hade en ugn och kunde bara göra en i taget.. så där fick vi in en efter en och totalt satt vi där i ca 3 timmar.

Nu är vi tillbaka och ska nog snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0