Äre makrill?

Tjooho.

Idag börja jag dagen med 2 dyk vid pescador. Mycket sardiner och det är riktigt häftigt att sitta stilla och se dem omringa en och gör så man nästan tappar bort de andra. Riktigt häftig känsla. Synd att jag inte har undervattenskamera och kan dela med mig av ännu mer som jag ser.

Vi såg även makrill, riktigt stora var det. När vi var på ytan så hade en fiskare fångat en riktigt fet makrill som var säkert en meter lång... Visste inte att makrill var så stora?

När vi kom tillbaka var det äta lunch och sedan sola som gälde ;)

Nu på kvällen så fick vi vänta i över en timme på mat då det var massa andra gäster. Men vi spela biljard och sjöng karaoke så länge. Lyckades även filma solnedgången och ett åskmoln. Så får se vad jag gör med det ;)

Nu vill de att jag ska skynda då vi ska på discot denna lördagen också.. Så dags för mig att dra. Men nu har jag iaf gjort ett inlägg idag :) Trodde inte riktigt att jag skulle hinna med det, Men jag gjorde det :)

Någon hade ett födelsedagskalas här idag också, därför dröjde maten också. Så nu hoppas jag att jag också kommer få det innan jag åker här ifrån ;)
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0