Air

Idag har vi haft uppehåll från dykningen igen. Men nu saknar jag det så imorgon ska jag se till att göra minst ett dyk! :)
Annars idag så började vi med att fylla 6 tuber med luft. Sedan så åkte de och dök och de hade vi inte så mycket att göra. Så då läste jag bok och solade. Har blivit endel solande idag faktiskt. Tillslut kom de tillbaka efter dyket så då fick vi fler flaskor att fylla på igen. 
Men när vi var där efter lunch och höll på att fylla så var det en som inte hade något och göra verkade som så han sa att vi kunde sola eller bada så då vi gick vi och sola och bestälde en multi-fruktshake. Efter att ha druckit upp den så gick jag och louice ner och snorklade. Det var gött och skönt att svalka sig :)

Sedan upp igen och sola. Sedan låg vi nog nästan där till vi skulle äta middag. Men innan det så fick jag en idé om att filma solnedgången.. Men dels så var den inte så bra även om den såg ut att bli bra så blev den inte bra. Så det gjorde inget att batteriet dog precis innan.

Så nu får jag vänta till någon annan bra dag att göra samma sak på, och att inte batteriet eller något annat blir konstigt. Så hoppas det blir bra :)
Tjiao

Kommentarer
Postat av: Per

Det verkar vara en fruktansvärt jobbig praktik. Jag tror aldrig att jag skulle ha klarat av det. Du har all respekt.

2011-03-04 @ 16:33:51
Postat av: Johannes

Du gör inget på en hel dag och ändå lyckas du klanta dig och inte filma solnedgången. starkt jobbat :P

2011-03-04 @ 19:45:41
URL: http://thosetrainingdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0