"Tonight I Have to Leave It"

Så var det bare en natt kvar innan det bar av till sanden och värmen. På morgonen imorgon åker vi till stockholm och lyfter sedan upp i luften vid 15:00.

Jag har packat idag och vägt min väska, men samtidigt njutit av en underbart fin dag i vintersolen.
Men ska faktiskt bli skönt att komma till lite varmare ställen och bada och dyka!
Sedan får vi se hur mycket snö det är kvar när jag kommer hem. Kommer nog ta ett tag för allt detta att smälta bort skulle jag tro..

Just nu sitter jag mest och funderar på om jag har med mig allt viktigt som jag måste. Har pratat med min syster och fått råd och tips om resandet och vad jag ska ta mig till. (Jag ska inte få panik var ett av hennes råd.) Men det ska jag försöka att inte få!

Känns som detta kommer gå bra så vi får lite på den känslan och genomföra var dag som den kommer. :)
Tror jag ska gå ner till resten av familjen nu och vara lite social de sista timmarna innan jag ska sova och vara borta från dem i en månad.
"Snart är det dags
För ett hopp i det blå
Få bort sanden mellan tårna
Och svalka min kropp"

Har jag verkligen packat allt??? GAAHHH! Ähh... om jag glömt något så kan jag säkert köpa nytt!
/Oskar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en grym månad och att du inte är allt för brun när du kommer hem(a) Haha:)

2011-02-13 @ 20:21:42
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se
Postat av: Jan

Hoppas att ni snart är framme i värme och sol och att resan gått bra. Se bara upp för solen nu när ni är blekisar från Norr.

2011-02-15 @ 07:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0