Rääääägn

Igår så vakna vi och jobba i ca 30 min sedan så bada vi lite och hade kul med flickorna. :) Vi gjorde faktiskt inte så jätte mycket igår och det har vi inte gjort idag heller.. Jag dök med ryssarna då johan var lite krasslig. Ryssarna var faktiskt ganska duktiga och hade typ rymdutrustning på sig. Sedan på kvällen var vi på disco igår och träffa allt ifrån småbarn till gamla gubbar. Jag var kung på dansgolvet och även längst. 

Idag iaf har det regnat hela dagen! :( Så vi har spelat kort, spelat biljard och förlora för jag sköt ner svarta bollen i fel hål istället för det jag hade sagt att den skulle ner i. Vi har ätit godis som var riktigt gott, en av de sakerna jag längtar efter. Tack sarah för du hade med det :)
Vi har kollat på film, Wall Street Money Never Sleeps. Riktigt bra film och det passa bra att vi köpte den på arlanda innan vi åkte hit. För johan glömde ju hårddisken hemma med alla andra filmer..

Imorgon väntar dykning och förhoppningsvis bättre väder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0