Life is short, let's party.

Hmm ska försöka komma ihåg allt jag gjort sen senaste gången jag skrev.. 

Vi börjar med det lite mindre roliga. ;) 
Igår så kom Michaels son in och typ börja leka med oss, han tyckte min pannlampa var grym för den kunde lysa rött och den kunde även blinka. Lite småkul sådär. Han bjöd oss även på kakor :)
Vi har även fått våran advancekurs bok så nu ska vi läsa igenom den, eller vi har redan läst de mesta men vi ska svara på frågorna också. 
På kvällen åkte vi in till en by med Michael, Han berättade att det var ca 10 st svenskar som bodde där nere och vi träffa de flesta.
Några ägde en bar en annan en dykshop, och typ restaurang och pizzeria m.m. Så de var trevligt att sitta och prata lite svenska med dem också :)
Sedan taxi hem och sova för vi skulle åka vid klockan 9 och klättra i forsar m.m. Det var grymt kul ska jag bara säga! Helt fantastiskt och vilken natur :) Mitt ute i djungeln! :D Dock var vägen vi var tvugna att gå upp först ganska jobbig.. varmt, svettigt, törstigt. Men det gick bra, bra träning och bantnings medel :) Men det var helt värt det!

Sedan kom vi hem och då satte vi oss och sola lite (inte länge), sedan gick vi upp och prata med en amerikansk kille som jag tyckte var råskön! han prata på om massa saker och så och det var kul att lyssna på han. Även om han kanske inte riktigt lyssna på vad vi sa :P
Tror iaf jag fick med det mesta nu. Bilder kommer jag lägga in senare ikväll hade jag tänkt mig då jag är sjukt pissnödig och hungrig nu ;)
Ha de bra!! :)

Kommentarer
Postat av: Din advisor

Jag minns inte att din advisor har sagt något om att du skulle resa till Filippinerna men det är jättekul att läsa dina rapporter. Här är det -24° så jag har ställt in dagens planerade skidtur och tänker åka skidor framför TV:n i stället. Vi får diskutera mer om den där UF-mässan när du kommer hem. Om inte din pappa och jag sitter fast på en strand i Danmark då...

2011-02-20 @ 11:25:01
Postat av: Jan

Hej

Ni verkar ha bra och lugna dagar. Ute i djungeln bland ormar och skorpioner, klättra i forsar, det verkar som rena semesterlugnet. Jag ser fram mot mitt nästa äventyr, en sandstrand i Danmark. Undrar vem som kommer att köra?

2011-02-20 @ 11:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0