Inte långt kvar!

Det börjar närma sig min och Johans resa till Filippinerna. För er som inte vet så är det så att vi har fått praktik där nere på en resort. Hoppas att det kommer bli riktigt najs. Börjar bli lite mer nervös nu för varje dag som går och kan inte fatta riktigt att det inte är så kort tid kvar. (åker den 14 feb)
Men bara man tar sig dit och kommer på plats så ska nog allt lösa sig och bli bra. Vädret ser ut att bli bra enligt det jag har sett och det får vi väll hoppas att det blir! Skulle ligga runt 21-33 grader och runt 18 mm nederbörd. Så det är bara hoppas på det bästa!
Lite seg flygresa dit kan jag tänka mig bara.. Tar ca 18 timmar (med ca 2 timmars mellanlandning i Qatar)
Men det ska jag nog stå ut med. Får tänka framåt och allt spännande jag har att vänta. 4 veckor kommer vi stanna där nere innan vi åker hem. Kommer hem lagom till min födelsedag den 16 mars landar vi på svensk mark enligt planerna och biljetterna. Då blir det att vila ut och fira födelsedagen som är dagen där på, 17 mars :)
Det var allt för denna kväll. Kommer säkert något mer inlägg innan jag åker. Sedan ska jag försöka hålla igång så mycket som möjligt där nere när jag har tid :) Fick besked att det fanns trådlöst Internet som vi fick använda idag. Så än så länge har jag möjligheter för att hålla den vid liv där nere.

Over and Out
Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0